Dinsdag 20 november 2018 - Vrijgezellenfeest Step - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Agatha Duijn - WaarBenJij.nu Dinsdag 20 november 2018 - Vrijgezellenfeest Step - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Agatha Duijn - WaarBenJij.nu

Dinsdag 20 november 2018 - Vrijgezellenfeest Step

Door: Agatha van Duijn

Blijf op de hoogte en volg Agatha

20 November 2018 | Australië, Brisbane

Om 1.00 uur zijn we als een blok in slaap gevallen, tot 4.30 uur. De jongens waren toen net thuis, maar die hebben we niet gehoord. Ze hadden wel moeite gehad om de weg naar huis te vinden! Het is dan al bijna licht, want om 4.45 uur gaat hier de zon al op!
Gelukkig slaap ik daarna wel weer verder, tot 10.00 uur!! Zijn we nu even lekker uitgerust. Krijn hoorde de jongens in de tuin praten, anders was het misschien nog wel later geworden.
Het is heerlijk warm weer en ook hier hebben we een prachtige tuin. Krijn en Marcus halen boodschappen voor het ontbijt. Martijn laat de route zien, hoe ze met de camper en met de motor gereden hebben.
Echt een relaxte ochtend, maar dan moeten we naar Paulstreet, want Step is klaar voor zijn vrijgezellenfeest. Prachtig verkleed natuurlijk.
Daar zijn ook Mathew met Michelle en Kees met Marleen aangekomen. Ze gaan met twee auto’s naar de stad en daar ontmoeten ze de andere feestgangers.
Nadat ze zijn uitgezwaaid ga ik terug naar mijn huisje. We hebben echt een prachtige authentieke cottage, met alle gemakken voorzien. Eerst even de was doen en daarna lekker relaxen in de tuin. Heerlijk zo’n rustig dagje, zeker nu het vandaag behoorlijk warm is. Ik geniet er in elk geval wel van, lekker in badpak, maar wel in de schaduw!
Ik wil vanmiddag nog het dorp in (wij zijn hier in Sandgate), maar voor ik er erg in heb is het al 17.00 uur, de tijd is omgevlogen.
In het mooie parkje zijn heel veel grote ibissen, maar ook prachtige gekleurde papegaaien zitten in de bomen en die maken veel herrie. Ik loop nog even naar de zee, maar hier geen zonsondergang, daarvoor moet je in West Australië zijn, hier komt de zon óp in de zee. Het is vroeg donker, want om 18.15 uur gaat de zon hier al onder.
Daarna ga ik nog even naar de Woolworth om wat boodschappen te doen. Ik eet buiten op ons terras, het is nu eigenlijk nog lekkerder, want het is minder warm.
Vanavond ga ik nog even strijken, want voor de bruiloft moeten wel de laatste kreukels worden weggewerkt!
Van Esther ook berichtjes gehad dat ze een relax dag heeft gehad, dus morgen zijn alle vrouwen in elk geval uitgerust (van de mannen kunnen we dat waarschijnlijk niet verwachten)
Het is nu 23.30 uur en ik ga denk maar naar bed, hopen dat ik nog een keer een nachtje lekker kan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Agatha

Actief sinds 27 Okt. 2018
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 20488

Voorgaande reizen:

13 Juli 2019 - 20 Juli 2019

Wales

07 Juni 2019 - 07 Juni 2019

Albanië

23 Mei 2019 - 31 Mei 2019

Fietsen naar en door België

15 November 2018 - 11 Februari 2019

Reis naar Australië en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: